Last Updated

11th May 2011

Main Event Of April

Minggu ICT

Other Events..

2nd Assessment
 

National Sports Festival 2008.

Monday, August 18, 2008

Kira-kira 3,000 atlet dari pelajar dari 125 buah sekolah rendah seluruh negara dijangka akan terlibat di Pesta Sukan Sekolah-Sekolah Rendah Kali Pertama 2008 yang akan diadakan pada 18 hingga 24 Ogos ini.

Perkara tersebut dijelaskan oleh Pengarah Pendidikan Kokurikulum, Awang Arshad bin Adis pada Sidang Akhbar mengenai pesta sukan berkenaan yang diadakan di Jabatan Penerangan.

Kejohanan itu bertujuan untuk meningkatkan usaha sama dan persefahaman di kalangan pegawai-pegawai di Jabatan Pendidikan Kokurikulum dengan guru-guru di sekolah rendah, persatuan-persatuan sukan kebangsaan dalam memaju dan meningkatkan mutu sukan negara, di samping sebagai galakan dan dorongan kepada semua lapisan masyarakat terutama para ibu bapa ke arah mendorong anak-anak mereka bergiat aktif dalam sukan. Orang ramai adalah dialu-alukan untuk datang menyaksikan dan memberi sokongan dalam menjayakan dan memberi semangat kepada atlet muda untuk bertanding.

Untuk laporan selanjutnya, klik disini.

For SRPU itself, we will send our two representative teams for Netball & Badminton category. Today 18th August, our Primary 3, Primary 4 and Primary 5 students will attend the Olympic at Beijing..eh Opening Ceremony for the Brunei Darussalam Primary Schools Sports Festival 2008. To all athletes, njoy ur games!

Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

0 comments:

You're Visitors #..

web counter

Quick Note.

School Diary and being set up and done independently. Thank you.