Last Updated

11th May 2011

Main Event Of April

Minggu ICT

Other Events..

2nd Assessment
 

EIP.. (PIPA)

Wednesday, March 11, 2009

11 Mac 2009

Program Intervensi Peringkat Awal telah berakhir hari ini. Guru-guru pembimbing dan juga Guru Besar sangat berpuas hati dengan peningkatan sebahagian murid-murid yang pada awalnya langsung tidak kenal huruf apalagi membaca suku kata. Cikgu Rukiah dan Cikgu Mariya guru Tahun 1A dan 1B merasa sangat gembira dan mereka juga sangat mengharapkan murid mereka boleh kembali mengikuti pelajaran bersama rakan sebaya mereka dengan mengikut sukatan pelajaran yang telah dirancang.

Setakat ini, objektif program ini telah tercapai walau bagaimanapun ujian penilaian akan dilaksanakan sebelum cuti penggal ini bagi memastikan murid-murid ini boleh diberikan pelepasan dari program.

Terima kasih kepada ibubapa/penjaga murid yang berkarih menghantar anak mereka seawal jam 7.00 pagi dan juga di sebelah petang jam 2.00 petang. Mencapai impian ibubapa bagi kejayaan anak mereka adalah misi sekolah ini. Semoga termakbul ... Amin..

Sekolah Pusar Ulak nama diberi,
Terbina diatas kawasan tinggi,
Bekerjasama serta bersatu hati,
Mencapai impian MISI kami.





BubbleShare: Share photos - Easy Photo Sharing


HSHMS/Masyani


Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

1 comments:

Anonymous said...

i was one of the teacehr involved in this programme..and it was fun to carry out this session because i could see that children were enjoyed learning and they tend to responses actively to the teacher.

We were aiming to help the children to be fluent in reading and recognizing the sound the syllables.

And this programme worked because i noticed from the games we have asked the childen to play in term of syllables combining, they were able to do it correctly,, so i felt relief for that,,,

Hopefully, this programme will be carried out again for the next children who really need to know how to read.. thanks..

You're Visitors #..

web counter

Quick Note.

School Diary and being set up and done independently. Thank you.