Last Updated

11th May 2011

Main Event Of April

Minggu ICT

Other Events..

2nd Assessment
 

TAKLIMAT SPN21 BAGI PIBG-BR1

Sunday, March 8, 2009

Taklimat SPN21 Bagi PIBG Kawasan Br1 @ Dewan Sekolah Rendah Pusar Ulak
27hb Februari 2009


Taklimat SPN21 telah diadakan bagi Ahli-Ahli Jawatankuasa Persatuan Ibubapa dan Guru (PIBG) dari 13 buah Sekolah Rendah di kawasan Bandar Seri Begawan dan Kampong Ayer.

Taklimat telah diadakan di Dewan Sekolah Rendah Pusar Ulak pada hari Jumaat lepas. Taklimat dianjurkan oleh Pegawai Pelajaran Kanan Daerah Brunei 1, Cikgu Hj Jaafar bin Hj Ahmad dan telah diselenggarakan oleh Jawatankuasa Pemimpin Sekolah Rendah Brunei 1 (JAPSER Brunei 1).

Taklimat dimulakan dengan bacaan surah Al-Fatihah diketuai oleh Cikgu Azman bin Hj Azmain, Guru Besar Sekolah Rendah Sungai Siamas dan diteruskan dengan ucapan daripada Pengerusi JAPSER Brunei 1 iaitu Cikgu Ismail bin Hj Tia, Guru Besar Sekolah Rendah Sungai Kebun. Antara tujuan taklimat tersebut diadakan ialah bagi mengukuhkan lagi pengetahuan setiap ahli jawatankuasa tertinggi PIBG tentang perlaksanaan SPN21 dan menjadikan setiap ahli jawatankuasa PIBG terpilih untuk hadir mendengarkan taklimat pada hari berkenaan sebagai salah seorang agen sekolah untuk menyebarkan maklumat tentang SPN21.

Taklimat pada hari tersebut telah disampaikan oleh
Awg Hj Abd Rahman bin Hj Nawi, Pemangku Penolong Pengarah Jabatan Perkembangan Kurikulum. Di akhir taklimat, ahli-ahli jawatankuasa diberikan peluang untuk menguji kefahaman mereka tentang SPN21 dengan menjawab kuiz di akhir majlis. Para pemenang menerima pelbagai hadiah yang telah disumbangkan PPKD Brunei 1 dan ahli jawatankuasa JAPSER Brunei 1.



BubbleShare: Share photos - Play some Online Games.


By:HSHMS

Free Template Blogger collection template Hot Deals SEO

0 comments:

You're Visitors #..

web counter

Quick Note.

School Diary and being set up and done independently. Thank you.